FAQ

Welke informatie moet ik aanleveren om klant te worden?

Een account openen is makkelijk, het enige wat u moet doen is het aanmeldingsformulier invullen, onze algemene voorwaarden lezen en tekenen en deze met de volgende ondersteunende documenten doorsturen:

  • Hoedanigheidsverklaring ( BTW verklaring )
  • Uittreksel K.v.K
  • Briefhoofd met al uw contact en bankgegevens

Zodra we deze hebben ontvangen zal één van onze sales medewerkers de benodigde checks uitvoeren en wordt uw account aan ons systeem toegevoegd.

Hoe plaats ik een order?

We zijn op diverse manieren bereikbaar ( email, telefoon, skype etc.). Wanneer u een account heeft geopend zal u de contactgegevens ontvangen en zal u eventueel additionele informatie ontvangen

Is er een minimum order hoeveelheid?

Nee er zijn geen minimum order hoeveelheden. We zijn blij om uw order te vervullen ongeacht de grootte.

Kan ik mijn order aanpassen en zo ja hoe?

Als u een openstaande order wilt aanpassen dan is dit geen probleem, bel gewoon uw contactpersoon om dit te regelen. Als uw order al is gefactureerd maar u wilt iets toevoegen op dezelfde dag dan is dit geen probleem.

Hoe zorg ik dat mijn order verwerkt wordt?

Nadat u een PO heeft geplaatst bij uw contactpersoon zullen zij u inlichten over de betalingsprocedure. Wanneer u een kredietlimiet bij ons heeft zult u een orderbevestiging moeten geven voor dat de goederen verzonden worden. In alle andere gevallen zal uw betaling bij ons op de rekening bijgeschreven moeten zijn voor dat we de goederen verzenden.

Wat als het product wat ik zoek is uitverkocht?

Wanneer een product die u zoekt is uitverkocht maar wel weer wordt verwacht kunt u een back order plaatsen. Uw contactpersoon houdt u dan op de hoogte van de verwachte levertijd en zorgt voor de levering zodra de goederen beschikbaar zijn.

Welke leveringsopties bieden jullie?

In het algemeen zult u meestal de orders met een pakkettendienst als UPS verwachten. U krijgt hierbij een trackingsnummer aangeleverd. Mocht u een andere manier van leveren willen bespreken neem dan contact op met uw accountmanager om te kijken naar de mogelijkheden.

Hoe kan ik een order annuleren?

Wanneer u een order wilt annuleren is dat mogelijk zolang de goederen nog niet gefactureerd zijn. Mocht dit zich voordoen neem dan z.s.m. contact op met uw accountmanager.

Hoe volg ik mijn order?

U ontvangt per email een trackingsnummer die u op de website van de koerier kunt traceren.

Wat zijn de verzendingskosten?

Dit is afhankelijk van de grootte en manier van verzenden. Dit zal te allen tijde worden besproken met uw contactpersoon bij het plaatsten van uw order.

Hoe kan ik een kopie van de factuur krijgen?

Via u contactpersoon kunt u altijd een factuur of kopie factuur opvragen.

Hoe retourneer ik een product(en)?

U zal een retour-formulier moeten invullen en deze naar uw contactpersoon sturen met alle correcte informatie over het product dat u wilt retourneren. Zodra uw accountmanager deze heeft ontvangen wordt deze naar de juiste afdeling verstuurd. Indien u in uw recht staat om dit product te retourneren zal u een RA nummer ontvangen met instructies over het verzenden. Zodra de goederen retour ontvangen zijn zullen zij getest worden en zal uw accountmanager contact met uw opnemen om dit te bespreken.

Wat is uw retour beleid?

We hebben een 45 dagen retour beleid op DOA’s ( dead on arrival ). Wanneer u een product ontvangt die onder de DOA voorwaarden valt kunt u die tot 45 dagen na ontvangst aan ons retourneren. U krijgt dan of een vervangend toestel of een creditnota. Alle goederen die een defect hebben die niet voldoen aan de DOA voorwaarden maar wel onder de garantie vallen kunt u naar de geautoriseerde servicecenters sturen. Uw accountmanager kan u helpen met de juiste gegevens.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Neem telefonisch contact op met uw accountmanager en bevestig de wijzigen ook in schrift zodat wij zeker zijn dat u deze wijzigen wilt doorvoeren. Wij zorgen voor de aanpassing.